laupäev, 11. juuni 2016

SÜNNIPÄEVAPIKNIK ÕPETAJA KAIA KODUHOOVIS



Otsustasin oma sünnipäeva tähistada sel aastal teisiti ja  kutsuda  endale külla oma väikesed sõbrad lasteaiast, kellega ma päevast päeva koos olen.  Bussiga  nr 27 sõitsime  lasteaia juurest otse minu  koduukse ette.
Väikesed sõbrad laulsid mulle koduuksel "Palju õnne sulle..", seda nii eesti kui inglise keeles. Andsid üle "Heade soovide raamatu ", mis on lausa imeline oma ilusate piltide ja kaunite soovidega.


Kutsusin sõbrad tuppa ja lasin neil igasse nurka piiluda.  Julgemad ronisid ka trepist üles.


 

Eriti põnev aga oli lastele õues asub keldriluuk: " mis see kelder on, mis sa seal hoiad jne" 

Kui kõik oli küsitud ja ära uuritud, läksime õue. Olin lastele eelmisel õhtul küpsetanud kausitäie vahvleid ja varunud hulga jäätist, joogiks oli koduaia õunamahl.








Igaüks leidis endale mõnusa ja sobiva koha, kus  vahvlit nautida


Poistele meeldisid uued mänguasjad rohkem kui vahvel


 Vahvel söödud, leidsid lapsed endale kohe hoovis tegemist. Kes mängis palli, kes mängis autodega, kes kiikus või muidu jooksis...






Kui vahvlid  söödud, veidi möllatud, istusime taas piknikutekile ja Adeele-Liisa rääkis meile oma Soome reisist ning jagas komme


Viimased maiustajad


Fotograaf Ülle, vahvlile!

 Meenutuseks minu sünnipäevapiknikust sai iga laps teha endale suvise kaelakee. Selleks pidi ta kahepoolsele teibile, mis oli kartongitükil, kleepima murult leitud taime, lille, kivi ja ülejäänud kleepuva osa katma liivaga.


Iga laps valis meelepärase värvi kartongi.

 Nii valmib suvekee!







 Armsad pered,  aitäh teile, kes tegite mu sünnipäeva nii värvikirevaks ja üllatuste rohkeks!


Pildistas Ülle, kirja pani Kaia 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar