kui kaugelt see on iseasi aga mõnda marti tuli ikka hommikul tükk aega silmitseda, et ära tunda meie rühma laps kostüümi seest või maski tagant. Vahvad vammused ja toredad lotud tegid sandid
naljakaks.
Pidupäeva puhul tuli õpetaja kotist isegi huulepulk välja millega külmavõetud põski joonistada ja koduahjust toodud söega sai joonistatud vuntsid ja habemed.
Vaevalt olime jõudnud hommikuringi ära teha kui naaberrühma sandid palusid lauldes luba sisse tulla. Võtsime nad rõõmu ja ärevusega vastu. Ah siis sellised nad ongi!
Mardipere küsis meilt mõistatusi ja tantsis koos meiega mardimängu ning lõpuks pani õpetaja üht väga naljakat trikki tegema.
Mardipere ära saadetud hakkasime oma MARDIHOMMIKUT pidama. Jagasime poisid ja tüdrukud pooleks ja vaatasime kes suuga põranda sulgedest puhtaks puhub.
Sulevõistlus nõudis parasjagu kopsumahtu ja vastupidavust, et neid väikseid ebemeid vastaspoolele puhuda.
Nalja sai ja kokkuvõtteks oli sama palju sulgi maas kui enne mängu.
Hernenoppimine pesulõksudega oli nii põnev, et nii mõnelgi lapsel kadus aja ja ruumitaju, vaadati vaid, et korjatud hernestest kuhi selja taga kasvaks.
Kui herned nopitud panid lapsed need ritta ja lugesid üle.
Ja mis pidu see ilma tantsuta on. Panime muusika peale ja tantsisime marditantsu keerukujuga.
Mängud ja trall tehtud maabusime laua taha kus tuli eelnevalt poroloonist lõigatud mask ära kaunistada. Selleks kasutasid lapsed rasvakriite ja villa.
Kuna olime juba piisava kooli saanud mida need Mardid teevad ja kes nad on, otsustasime ka ise teisele naabriperele mardisanti joosta. Hiireherneste rühm võttis meid lahkelt vastu. Meie lapsed küsisid neilt mõistatusi juurviljade kohta.
Roberti esitatud mõistatus kartuli kohta pakkus meie vanematele lasteaiakaaslastele parajat nuputamist. Õpetasime naabrirühmale "Vaene mees ja rikas mees" mängu, mille laul meie lastele väga meeldib.
Lõpuks mängis õpetaja Maie akordioni ja lapsed laulsid ning tantsisid.
Nagu aru saite oli meie MARDIHOMMIK igati tegus ja väga lõbus!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar